13 juni vierde het G-team van vv RWB in Waalwijk hun vijfjarig bestaan. De feestelijke dag stond in het teken van het G-toernooi, waar zes teams op sportieve wijze streden om de toernooizege en de Penaltybokaal. Het G-voetbal is uitgegroeid tot een onmisbaar en waardevol onderdeel van de vereniging.
Onze districtscoördinator Betty Schelle én onze ambassadeur en CP International, Jochem Kintz waren erbij met een mooie verrassing voor de spelers van vv RWB. Jochem vertelde de aanwezigen over het werk van de Zwaluwen Jeugd Actie en wat de organisatie persoonlijk voor hem betekent. Daarbij stond hij stil bij het belang van sport voor iedereen en de kracht van inclusie binnen verenigingen. Als bijzonder moment van de dag overhandigde hij namens de Zwaluwen Jeugd Actie een cheque aan Jaimy en Tijmen, twee spelers die al vanaf de oprichting, inmiddels vijf jaar geleden, actief zijn binnen het G-team. Dankzij deze bijdrage kan het complete G-team van nieuwe kleding worden voorzien, die overigens door Jaimy en Tijmen meteen geshowd werden.
Het was een dag met een gouden randje!
